poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wróciłam

Wróciłam z wojaży. I się obłowiłam nie tylko w kosmetyki;). Dziś mała zajawka części zakupionych upiększaczy. Reszta, albo już w kosmetyczce i torebce, albo dojdzie w paczce, bo za duża objętość, by przewieźć w podręcznym bagażu... Tylko Sanctuary Spa (serum do twarzy na noc) kupiłam tutaj, reszta to zdobycze z Pl:) Znajdzie tu się przede wszystkim Yves Rocher (krem pod oczy, maseczka odżywcza, krem do rąk vanilia i cytryna, balsam do ciała z olejkiem arganowym, dezodorant do stóp, podkład, krem intensywnie nawilżający na dzień i na noc), ale także: Estee Lauder (krem pod oczy), FM (cień do powiek, róż, zmiękczający preparat - peeling do skórek, baza pod cienie), Maybelline (tusz do rzęs), Marionnaud (tonik do cery wrażliwej), Sephora (lakier), Neutrogena (krem do rąk):



Sukcesywnie zaczynam używać nabyte kosmetyki, spodziewajcie się wkrótce recenzji. Lubicie te marki? Używacie? Opis jakiego kosmetyku macie ochotę przeczytać na początku?
Czekam też jeszcze na moje zamówienia z Yves Rocher, które zrobiłam przed świętami. Jednak kurier był dwa razy i nikogo nie zastał. Obiecał, że będzie w sobotę, ale nie przyszedł:( Nie mogę się już doczekać moich paczuszek, a tu na razie cisza...

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *