niedziela, 5 stycznia 2014

Od przybytku głowa nie boli...

Witajcie,

Wedle tytułu, tylko bywa, że z kieszeni ubywa;) Jednak nic tak nie cieszy, jak udane zakupy, czy upominki:) Zatem bez zbędnego gadania, kilka drobiazgów, które u mnie zamieszkały jeszcze w grudniu...

Phenome - zakupione w polskim sklepie internetowym, podczas mikołajkowych promocji:) - oby, jak najwięcej takich...



od lewej:
  • szampon anti-aging z ochroną UV,
  • energetyzujący żel do mycia twarzy dla małża,
  • upragniony micelek:)
 
 Phenomki cierpliwie czekają...


Jeszcze przed świętami upolowałam interesujące oferty w Ecco Verde - niezwykle mi to miejsce odpowiada:)



  • przeciwzmarszczkowy krem na dzień z olejkiem arganowym Dr. Scheller,
  • odżywczy żel do kąpieli z yang i monoi So'BiO Etic,
  • delikatna naturalna, morska gąbka,
  • balsam po goleniu Alva - dla małża.

Były w komplecie jeszcze truskawkowe pasty do zębów Lavery dla syna, ale na fotce się nie załapały... podobnie jak kule kąpielowe, a właściwie kuleczki, które swoją drogą, nie zrobiły na mnie wrażenia;)


A to już skarby, jakie przyniósł mi Gwiazdor - chyba jednak, nie byłam aż tak nie grzeczna, w minionym roku;)



  • woda toaletowa z Cacharela - Noa  - nie powiem, od bardzo dawna za mną chodziła, na jakiś czas zapomniałam o jej istnieniu, po czym znowu mi nie dawała spokoju - i o to jest:),
  • przepiękna, limitowana paletka z Sigmy - oj miałam przygody z przesyłką, ale to Wam opowiem przy okazji recenzji.


I  kilka jeszcze drobiazgów, zakupionych w Boxing Day - podoba mi się ta moda w UK:) Część upolowałam w TKMaxxie, a część w Holland&Barrett... a i jeszcze w Bootsie...
 



  • komplet zmiękczających mini kremów i maseł do rąk i stóp, balsam do ust - zestaw podróżny, ale też świetny tester z Burt's Bees - dawno się czaiłam na kosmetyki tej marki, teraz mam okazję wypróbować co nie co,
  • mój ulubiony balsam do mycia twarzy Botanics - szczególnie polecam sucharkom, nie zawiedziecie się,
  • kolejny zestaw podróżny, nie znanej mi firmy DermOrganic - pielęgnacyjny set, a w nim: żel/emulsja do mycia twarzy, nawilżacz do twarzy, balsam do rąk i ciała...,
  • i jeszcze jeden komplet mini produktów, tym razem tylko do twarzy z Melvita: micel, peeling i krem na dzień,
  • uniwersalny balsam - do wszystkiego - Botanics, już się poznajemy,
  • i kolejna całkowita nowość, czyli marka Saaf i balsam do stóp - bardzo jestem ciekawa tego produktu:)

A Was co najbardziej zaciekawiło? Dajcie znać proszę, czy znacie się z powyższymi kosmetykami, tudzież firmami?


pozdrawiam

Ps. Pamiętajcie proszę o pytaniu z poprzedniego posta i/lub ankiecie... dzięki:)

76 komentarzy :

  1. Och, och, jakie zbiory ;)
    Pozdrawiam, Puszkova

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowności! Szkoda, że przegapiłam promocję w Phenome :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się Ziele, chodzą słuchy, że wkrótce mają znowu być promocje:D Musimy pilnować;)

      Usuń
  3. ja mam produkty Phenome do kąpieli, do włosów i do rąk i póki co z każdego jestem zadowolona! Pewnie twoje też się świetnie spiszą, a bardzo ciekawi mnie micel;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Botanics mnie ciekawi najbardziej i byłoby super gdyby udało się Tobie od nich zacząć recenzować te produkty :) Z Phemone nic nie miałam i też jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najszybciej mogę obiecać balsam do mycia twarzy, znam już go trochę:)

      Usuń
  5. Phenome i gąbkę naturalną, chcę bardzo. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście moje szaleństwa nie pozwoliły już na skorzystanie z dobrodziejstw promocji, ale postaram się to nadrobić. :)

      Usuń
    2. Daisy, na pewno jeszcze będzie wiele okazji, czego życzę:)

      Usuń
  6. od takiego przybytku na pewno nie boli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, Kochana!
    Phenomków zazdroszczę, i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości :) Burt's Bees z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda :) Jestem szczególnie ciekawa szamponu z phenome (wciąż szukam szamponu idealnego :)) i micela. Z SoBio bardzo polecam krem bb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tego bebika i bardzo cenię:)
      A naturalnych szamponów, jakie próbowałam, na razie najlepszym okazał się z alverde...jeszcze oczywiście chcę spróbować inne, np. John Masters Organic etc. ale alverde też wygrywa ceną...

      Usuń
  10. Wspaniałe zakupy, co tam, ze w portfelu pusto, trzeba o siebie dbać, też tak uważąm:)
    Moja paczka z zakupami jutro powinna przyjść:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie siedzisz już, jak na igłach;)

      Usuń
    2. ale tam wstyd, ja też nóżkami przytupuję, jak czekam na listonosza:D

      Usuń
  11. Ty zawsze kupujesz takie ciekawe kosmetyki! melvity bym chętnie spróbowała- jest to siostrzana firma L'Occitane, z tego co wiem tylko organiczne produkty mają. W Irlandii niedostępna aczkolwiek muszę się rozejrzeć nad jakimś sklepem internetowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      A tego nie wiedziałam... dotychczas tkwię w przekonaniu, że L'Occitane to też natura...

      Usuń
    2. chyba, że melvita to tylko organiczne składy?... poszperam w temacie;)

      Usuń
  12. piękne nowalijki u Ciebie Kochana :D, Phenome bardzo lubię :) żaluję ze się nie załapałam na tą świąteczną ofertę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ines, ponoć będzie wkrótce, nie mam pewności, acz sama po cichu na to liczę;)

      Usuń
    2. będę czujna w takim razie :) dzięki za info:)

      Usuń
  13. najbardziej interesuje mnie Botanics, bo mam te kosmetyki pod nosem, a nigdy nic nie kupilam... no i oczywiscie Phenome:) zamawialas do UK, czy do Pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Pl, szczerze mówiąc po opinii Hexx i jak zobaczyłam, że firma słabo dba o zabezpieczenie kosmetyków, jakoś nie mam ochoty zamawiać do UK... ryzyko... wolę, by ktoś z rodziny mi zabezpieczył i wysłał;)

      Usuń
  14. Ofertą Saaf kiedyś się interesowałam, wypadają dość ciekawie.
    Przypomniałaś mi o gąbce, ale to na kolejny raz.

    Super zakupy, widać że idziesz wytyczoną ścieżką :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. No Kochana, poszalałaś! Bardzo fajne produkty!
    Ja na razie staram się zużywać, ale jak już zużyję - to mam plany :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowne! Nic tylko sie maziac! Czekam na post z recenzja Sigmy! Rzeczywiscie musialas byc bardzo grzeczna w tym roku, chociaz wcale mnie to nie dziwi, w koncu masz takie dobre serduszko <3 mam nadzieje, ze obie bedziemy zadowolone z tego zestawu Burts Bees :D duzo dobrego slyszalam o Melvicie, wiec tez jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam; inwestuję w życie;)
      Mam nadzieję, że będziemy:D

      Usuń
  17. Ciekawa jestem Melvit i Botanics tych dwóch firm ;) czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś kokosowy krem do stóp Burts Bees - uwielbiałam go! Od tamtego czasu nie znalazłam lepszego kosmetyku do stóp, dorównuje mu jedynie olej kokosowy, który aktualnie stosuję w tym celu :)

    Niesamowite są te Twoje nowości kosmetyczne, normalnie zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się:)
      o, to dobra wiadomość o BB, jestem bardzo też ich ciekawa...

      Usuń
  19. same wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się w zupełności, że od przybytku głowa nie boli bo .... dusza się raduje. Same wspaniałości u Ciebie widzę.

    Micel Phenome świetny, właśnie go używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też czytałam, że jest nie zły... już nie mogę się go doczekać:)

      Usuń
  21. ciekawią mnie produkty z bootsa, słyszałam już parę pozytywów wiec chyba się skuszę będąc przy okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najprędzej napiszę o balsamie do mycia z bootsa...

      Usuń
  22. Ja bardzo lubie Melvite i Burts'n'Bees. Phenome chcialabym bardzo przetestowac. Juz mialam kilka sztuka w koszyczku, kiedy byla ta promocja mikolajkowa, ale sie odmyslilam i teraz spowrotem je chce :-/

    OdpowiedzUsuń
  23. tyle wspaniałych kosmetyków! *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile wspaniałości, mnie chyba wszystko interesuje co tu masz i będę czekać na recenzje bo dla mnie wszystko to nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też polowałam na kilka rzeczy z Phenome, ale to na czym mi zależało było i wciąż jest niedostępne na ich stronie, więc z promocji nie skorzystałam i jestem zawiedziona. Po co robią promocje jak produkty są niedostępne, a sprawdzałam po kilka razy dziennie.
    Twoje zakupy i prezenty świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, słyszałam, że to właśnie kłopot z phenome on-line:( Ale kurcze, w końcu musi się pojawić, co potrzebujesz... by się jeszcze zgrało z promocją:)

      Usuń
    2. No promocji to ja już tam nie widzę, ale i produktów dla mnie ciekawych niezmiennie brak, dlatego kupiłam sobie już coś innego gdzie indziej.

      Usuń
  26. od takiego przybytku, też by mnie głowa nie bolała:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kosmetyki Phenome kuszą mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj, Noa mogłaby u mnie zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Duuuuuużo kosmetyków :)
    żadnego z nich nie miałam - no, poza taką gąbką ;) przywiozłam podobną kiedyś z wakacji i używałam jej do mycia twarzy ;) była niezawodna.

    Noa lubię - to znaczy od jakiegoś czasu dużo mniej, bo mi się ten zapach kojarzy z pewną osobą, z którą mam przykre wspomnienia, ale to miły zapach, bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, czasem niestety i takie skojarzenia mamy...
      a gąbka faktycznie jest przeznaczona także do twarzy, chyba jednak tej użyję do ciała;)

      Usuń
  30. Widzę, że zakupy bardzo udane, mnie zaciekawiła morska gąbka;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też się w grudniu czaiłam na Phenome i te ich promocje, ale przez cale to zalatanie ostatecznie nic nie kupiłam.

    Zazdroszczę Pszczółkowego zestawu. Miałam jakiś czas temu ich balsam do ust i przyznać muszę, że jest genialny :) Bardzo jestem ciekawa jak spiszą się ich inne kosmetyki u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, jesteś kolejną osobą, która jest zadowolona z pszczółek, tym bardziej mam na nie chęć;) Dam znać...

      Usuń
  32. Świetne zakupy :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. super łupy! zazdraszczam Phenomków, ja olałam tę promocję i jak się skończyła, to oczywiście żałowałam, że się jednak nie skusiłam.. :/ ehhh

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo jestem ciekawa tej wody Cacharel! Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć tą paletkę z Sigmy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miodowe kosmetyki ahh tez chciałabym na takie trafić! Z tej firmy Saaf mam mazidło do stup cytrusowe. Jak dla mnie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. same ciekawostki :) Daj znać jak ta naturalna gąbka sie spisze;)

    OdpowiedzUsuń
  37. nawet nie wierz jak marzą mi się kosmetyki do włosów Phenome <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowności :) Ale zakupowy szał :) Teraz Pati będziesz leżeć i pachnieć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *