środa, 22 stycznia 2014

♥ Rozdanie na Kosmetycznej Wyspie ♥

Witajcie,

Myślę, że styczeń jest dobrym momentem, na obdarowanie Was małym drobiazgiem - zresztą, jak każdy inny moment;) Przy okazji dziękuję, że ze mną jesteście i mam nadzieję, że z Waszym udziałem, uda mi się dalej rozwijać Wyspę;)
Do zdobycia jest produkt naturalny - Natural Angel Lash Extender. Innymi słowy, rzęsy w butelce:). Jeszcze ich nie używałam, ale czytałam kilka anglojęzycznych recenzji zadowolonych osób.  Produkt, zawiera maleńkie, celulozowe włókna, pantenol i witaminę E. Rzekłabym upiększa i pielęgnuje, a czego nam trzeba więcej w czasie karnawału...:) Zatem, jeśli masz chęć na odrobinę przyjemności, zapraszam do zabawy.




Zgłaszać się możecie od dziś, do 21 lutego 2014 roku. Po tym terminie, postaram się wyłonić zwycięzcę w ciągu 3 dni. Nie ukrywam, że pewną wytyczną, będą dla mnie Wasze odpowiedzi, na pytanie zawarte w formularzu. Sponsorem nagrody jest autorka Kosmetycznej Wyspy, tj. Patrycja Pieguska, we własnej osobie:) Udział mogą wziąć właściciele blogów (nie stworzonych, na potrzeby rozdań i konkursów), będący jednocześnie Obserwatorami mojego bloga. Pozostałe warunki, choć premiowane, zależą tylko od Waszej woli. Jeśli macie ochotę - skorzystajcie proszę, jeśli nie, nadal macie szanse. Być może będzie jeszcze niespodzianka;). Aby wziąć udział w rozdaniu, należy wypełnić poniższy formularz.





pozdrawiam


23 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. to drobiazg, ale mam nadzieję, że przyda się taki zbytek;)

      Usuń
  2. powodzenia, ja zapraszam na moje rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę jutro pomyśleć nad jakąś fajną odpowiedzią, bo na razie jest za późno (prawie 1 w nocy) żeby wysilac mózg :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna nagroda, z przyjemnością biorę udział :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monnie, dziękuję:) Wszyscy jesteście wyjątkowi:*

      Usuń
  5. Ten baner z serduszkami... ah widzę Walentynki się zbliżają. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jestem i biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  7. wzięłam udział:)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłam udział. Trochę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że się nie obrazisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Były już wyniki?

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *