sobota, 31 maja 2014

Przeciwzmarszczkowy krem na dzień Dr. Scheller │Anti-Wrinkle Care Day Dr. Scheller

Witajcie,

Od kiedy rozpoczęłam naturalną pielęgnację marzyło mi się spróbować produkty Dr. Schellera. Ucieszyłam się, kiedy jedna z Was podała mi link do świetnego sklepu - Ecco Verde - pełnego naturalnych kosmetyków, w tym marki Dr. Scheller. I takim sposobem w moje ręce trafił Przeciwzmarszczkowy krem na dzień z olejkiem arganowym i amarantem Dr. Scheller. Dziś mam przyjemność  co nieco o nim skrobnąć. Jeśli macie ochotę na taką lekturę - zapraszam:).





Producent:
Wzmacniający, przeciwzmarszczkowy krem na dzień z marokańskim olejkiem arganowym oraz ekstraktem amarantu, skarbem Inków. Krem wygładza skórę oraz zapewnia jej elastyczność.
Krem łączy łagodną, naturalną pielęgnację skóry z wyjątkowym dogłębnym działaniem. Dzięki NanoSolves® możliwe jest użycie aktywnych, czysto roślinnych czynników, bardziej efektywnie niż kiedykolwiek to było możliwe w branży kosmetyków naturalnych - dla pięknej i zdrowej skóry. Jest to produkt do cery dojrzałej, wymagającej, w celu wygładzenia.


Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Hydrogenated Coconut Oil, Decyl Oleate, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Capriylic/Capric Triglyceride, Squalane, Cetearyl Glucoside, Argania Spinosa Kernel Oil, Amaranthus Caudatus Seed Extract, Mauritia Flexuosa Fruit Oil*, Spilanthes Acmella Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Parfum (Fragrance), Lecithin, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Alcohol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid,Citric Acid, Parfum (Fragrance), Limonene**, Citral**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**, Coumarin**, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract.



W przyjemnym, szklanym słoiczku nabyłam 50 ml żółtawej mazi, której zadaniem było wygładzenie i ujędrnienie mojej facjaty. Prawie każdego ranka, nanosiłam krem na wcześniej oczyszczoną skórę i serum. Konsystencja lekka - gładko sunęła po licu. Pod koniec delikatnie wklepywałam krem, gdyż wsmarowywanie zabierało nieco więcej czasu.




Momentami drażnił mnie cytrusowy aromat specyfiku - nie wszystkie cytrusowe zapachy mi leżą. Krem się stosunkowo szybko wchłaniał do matu, ładnie nawilżał twarz i delikatnie napinał. Po czasie skóra była przyjemna i delikatna w dotyku, lekko wygładzona. Nie zauważyłam spektakularnego ujędrnienia czy zniwelowania moich nielicznych (jeszcze) zmarszczek... Ze spokojem można ów stosować pod makijaż, nie roluje się i właściwie jest świetną bazą dla make upu.
Kiedy miałam podrażnioną twarz (zdarzyło mi się przy użyciu popkornowego czyścika Lush), krem ów podrażniał dodatkowo - zapewne wpływ olejków eterycznych zawartych w składzie. Wystarczył mi na ok. 3 miesiące względnie regularnego stosowania - obecnie zdenkowany...
Podsumowując, to przyzwoity produkt, godny polecenia - także młode cery, jak najbardziej powinny używać takie specyfiki, działając prewencyjnie i inwestując w przyszłość:).


Cena: ok. £10 / ok. 70 zł


Znacie produkty Dr. Schellera? Jestem ciekawa, co o nich sądzicie...
Jakie kremy najchętniej stosujecie?
Dajcie proszę znać w komentarzach...


pozdrawiam

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *