wtorek, 3 czerwca 2014

Płyn micelarny 3 w 1 Une │Radiance Refresh Micellar Water Une

Witajcie,

Ostatnimi dłuższymi czasy, jestem na etapie poszukiwania dobrego, naturalnego micela. Nie miałam ich zbyt wielu, bo nie było specjalnie w czym wybierać - choć co raz więcej eco miceli można napotkać. Najlepiej, jak w Niemczech nakupowałam toników, bo myślałam, że to micele :P - haha kłania się znajomość języka  - za to mam teraz nie mały ich zapas;) Wracając do tematu, wykończyłam płyn micelarny od Une Natural Beauty (czyli Bourjois z certyfikatem Ecocert) i dziś kilka słów o nim napiszę. Jeśli macie ochotę poznać bliżej Płyn micelarny 3 w 1  Une, zapraszam do czytania...



Producent:
Płyn  micelarny 3 w 1 Une pochodzi z programu Radiance. Płyn o właściwościach łagodzących, nawilżających do mycia i demakijażu twarzy i oczu. Oczyszcza, odświeża i tonizuje.

Skład:
Aqua (Water), Ccitrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract*, Glycerin, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Benzoate, Levulinic Acid, Sodium Levulinate, Decyl Glucoside, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide, Sodium Phytate, Alcohol, Maltodextrin, Moringa Pterygosperma Seed Extract, Citric Acid.


Ten naturalny płyn micelarny w ilości 150 ml, otrzymujemy w niezwykle wygodnej, smukłej plastikowej butelce. Jest bardzo poręczna, co oczywiście ułatwia aplikację. Dodatkowo świetne rozwiązanie przy nakrętce - przekręcając, delikatnie się unosi i przez niewielki otwór śmiało  możemy nakładać specyfik na wacik. Dzięki temu płyn nie rozlewa się na wszystkie strony, zatem nic nie marnujemy...



Oczyszcza przyzwoicie, jednak nie na poziomie mnie zadowalającym. Na pewno dobrze sobie radzi z demakijażem oczu, choć początkowo je podrażniał, kiedy się do nich dostał. Natomiast, mam wrażenie, że gorzej oczyszczał resztę twarzy. Sporo wacików zużywałam, a i tak twarz i szyja pozostawały niedoczyszczone. Oczywiście zawsze po takim demakijażu myję lico żelem, mydłem czy płynem, jednak pewien niedosyt pozostawał. Na plus - faktycznie przyjemnie odświeżał i nie lepił się. Jednak wydajność pozostawia wedle mnie sporo do życzenia - miałam wrażenie, że znika w oczach;) - a nie mamy go za wiele w opakowaniu. Podsumowując krótko - szukam dalej:).


Cena: £9 / ok. 30 zł - allegro



Znacie się z Une Natural Beauty?
Jeśli możecie polecić mi dobry, naturalny micel - poproszę:)...


pozdrawiam

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *