wtorek, 1 lipca 2014

Maska do włosów Sensitive │Sensitive Hair Mask Organique

Witajcie,

Nie jest już tajemnicą, że wielbię Organique. Fascynują mnie zarówno opakowania, szata graficzna, składy, działanie i przesympatyczna obsługa samego salonu. Zakupy w Organique są czystą radością dla ciała - jak najbardziej, ale i ducha:). Często właśnie z marką kojarzę sympatyczne persony i to podwaja moje pragnienie posiadania;). Dlatego będąc w ich butiku ciężko wyjść z niczym, czy jednym produktem. Ostatnio wytaszczyłam nie tylko cudowne kule, o których tutaj pisałam, ale także Maskę do włosów Sensitive made Organique:D...



Producent:
Jedwabna maska do włosów o bogatym składzie, przeznaczona szczególnie dla włosów suchych oraz wymagających wzmocnienia i regeneracji. Oparta na innowacyjnej formule, dostarcza włosom witalności oraz wzmocnienia, bez efektu przeciążenia. Wyselekcjonowane składniki naturalne, takie jak jedwab, ekstrakt z kiełków pszenicy i wyciąg z centelli azjatyckiej, przyspieszają odbudowę i uelastycznienie włókna włosa.
Łagodzący kompleks IRICALMIN, kwas hialuronowy i wyjątkowy składnik Hydramax zapewniają wzrost nawilżenia skóry nawet o 45%. Może być stosowana przez kobiety w ciąży.


Skład:
Aqua, Cetearyl Alkohol, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Galactosyl-fructose, Lecithin, Triticum Vulgare (wheat) Germ Extract, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Sodium Hyaluronate, Centella Asiatica Extract, Urea, Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum.


W standardowym słoiczku (które zresztą bardzo lubię) dostajemy 150 ml produktu. Po otwarciu wieczka, na dzień dobry, rozkochuje mnie zapach. I już prawie jestem kupiona... :P. Ale nie tak szybko...



 
Maskę możemy stosować w dwojaki sposób, jako tradycyjną odżywkę po myciu włosów i jako rzeczywistą maskę. Celowałam wyłącznie w drugą metodę i po dwukrotnym umyciu czupryny, nakładałam specyfik na całą długość włosów. Aplikacja szybka i wygodna. Siedziałam ze spiętymi włosami coś grzebiąc przy laptopie, a dookoła roznosił się cudowny aromat. Trudno mi określić ten zapach, ale jawi się w moich nozdrzach ekskluzywnie, pociągająco - pragnęłam więcej i więcej, lol...
Po dokładnym spłukaniu mazidła, włosy pozostawały miękkie, dobrze się rozczesywały, a fantastyczny bukiet pozostawał na nich do kolejnego dnia:).
Wiem, wiem, że same superlatywy, ale Moi Drodzy, choćbym nie wiem, jak bardzo chciała, nie mogę nic zarzucić tej diabelnej masce... No bo nie będę zmyślać... ale czekajcie... uzależnia o! To też nie zawsze dobrze... chociaż tyle:P...
A poważnie, wiele przyjemności czerpałam z użytkowania i podejrzewam, że wrócę do tematu prędzej, czy później, a Was  - no cóż, może nie zabrzmi najlepiej - ale wręcz namawiam do spróbowania, bo to pozytywne przeżycie i sama rozkosz:).


Cena: 40 zł



Znacie tę maskę, a może inne produkty Organique?



Część z Was wyraziła chęć poznania bliżej koszyka piknikowego... Zatem zapraszam do Zakątka Pieguski:)




pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *