piątek, 25 lipca 2014

Odżywczy krem do stóp │Nourishing Foot Cream Caudalie

Witajcie,

Prawda, że cudownie, kiedy jest piąteczek i ładuje nam się weekend? Uwielbiam to uczucie:D. Tym radośniej opowiem Wam dziś, o mym nowym koledze - przedstawiam Krem do stóp Caudalie. Jeśli macie ochotę na więcej, zapraszam...



Producent:
Balsam odżywia i intensywnie pielęgnuje stopy, nie pozostawiając tłustego filmu. Działanie silnie regenerujące. Relaksujący. O aksamitnej konsystencji, zawiera Vinolevure®, wyjątkowo silny nawilżacz. Olejek z pestek winogron i ekologiczne masło karite intensywnie odżywiają skórę. Dodatkowo świeża i lekka konsystencja sprawia że stopy pozostają zrelaksowane, a skóra miękka i gładka.


Skład:
Aqua (Water), Glycerin*, Dicaprylyl Carbonate *, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Extract*, Cetearyl Alcohol*, Sodium Stearoyl Glutamate*, Butylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Hexyldecanol*, Hexyldecyl Laurate*, Dimethicone, Polymethyl Methacrylate, Stearalkonium Hectorite, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Caprylyl Glycol, Propylene Carbonate, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil*, Tocopheryl Acetate*, Citric Acid*, Vitis Vinifera (Grape) Leaf Extract*, Ginkgo Biloba Leaf Extract*, Sodium Phytate*, Tocopherol*, Sodium Carboxymethyl Betaglucan , Limonene, Linalool, Geraniol.

*Origine Végétale - Plant Origin.


W miękkiej tubce, otrzymujemy 75ml białego kremu. Szata bardzo prezentatywna i przyjazna mojemu oku. Miękkość opakowania, ułatwia aplikację, zwłaszcza, kiedy dobijamy do końca specyfiku. Zamknięcie na klik - i to taka moja mała zmora;). Zawsze, po użyciu produktu, z takim zatrzaskiem, mam z nim kłopot (z zamknięciem) - nie potrafię dobrze kliknąć, co mnie nieco drażni.
Konsystencja balsamu jest zwarta i faktycznie aksamitna, przyjemna w kontakcie ze skórą. Zapach raczej delikatny, wyczuwam nuty donaldowej gumy do żucia, ale nie jakoś drastycznie. Dla nosa, przyjemne doświadczenie...




Bardzo dobrze rozprowadza się na stopach, świetnie i szybko wchłania. Pozostawia skórę gładka, odświeżoną i rzeczywiście zrelaksowaną. Radzi sobie po kąpieli, kiedy moje stopy wymagają specjalnego nawilżenia. Jest jednym z lepszych kremów do stóp, z którymi ostatnio miałam styczność. To bardzo udane doświadczenie. Jest całkiem prawdopodobne, że jeszcze kiedyś po owy krem sięgnę i zapewne zrobię to z przyjemnością:).


Cena: ok. £10 / ok. 50 zł


Znacie Caudalie? A ten krem do stóp?
Ciekawa jestem, czy macie jakieś niecne plany na weekend:D.
Dajcie, proszę znać.

pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *