niedziela, 6 lipca 2014

Tydzień w obiektywie │02

Witajcie,

Myślałam, że się nie wyrobię, ale szkoda by mi było zawalić już w drugim tygodniu. Zatem, choć późno - jestem. Jakiś pech ostatnio mnie prześladuje:(. Zdaje mi się, że zostałam oszukana przez sklep internetowy... buuu. A dziś jeszcze reklamowaliśmy działający blender, a jakże :P. Okazało się, że należy dokręcić pojemnik na maxa, nieco jakby drugi raz, po wyczuciu oporu... nawet facet w serwisie był zielony - dopiero po czasie rozpracował... ehh. No ale blender działa i delektujemy się pysznymi koktajlami...:D.
A teraz już, pokażę Wam w skrócie miniony tydzień - jakiś mocno ukierunkowany na menu...





  • w którymś momencie szef kuchni, czyli Pieguska we własnej osobie podał kurczaka w sosie gravy - przynajmniej gravy miał wyjść;),
  • między innymi, kurier przyniósł mi cudną paletkę Laura Mercier, nabytą w promocji oczywista :D,
  • chyba już nie muszę się przedstawiać:P.
  • przepyszne ślimaczki z przepisu Taniki z QulinarnePasje, gdzie przy okazji, pragnę Was gorąco zaprosić - znajdziecie tam proste, szybkie i smakowite dania, i desery...
  • właśnie, o deserze mowa;).





  • ciasta francuskie potrzebne nie tylko do ślimaczków, ale także kopert z nadzieniem: szpinak, pieczary, feta - w tym tygodniu upichcę:),
  • tradycyjnie, druga poranna kawka, z którą zasiadam do podczytywania Was:),
  • mój faworyt wśród srebrnych okrąglaczków, chcę taki ♥,
  • przekąska - lubicie pistacje?
  • na końcu - śniadanie.

Zdjęcia nie są ułożone chronologicznie, jak widzicie, ale czy to wadzi?


Jeśli macie ochotę być ze mną na bieżąco, zapraszam na mojego...


http://instagram.com/patrycjapieguska



Jeśli jeszcze tego nie robicie, a macie ochotę, to serdecznie Was zapraszam do podsumowywania minionego tygodnia na zdjęciach, w projekcie "Tydzień w obiektywie"  - staram się publikować każdej niedzieli.

Przypominam także, że ten wtorek (08.07.2014) jest ostatnim dniem przyjmowania zgłoszeń do Green Box. Serdecznie Was zachęcam do udziału w zabawie - to okazja, do odkrycia nieznanych obszarów pielęgnacji dla nas wszystkich:).



http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2014/06/green-box.html




Mam nadzieję, że Wam tydzień minął równie smacznie,
dajcie proszę znać w temacie...


Życząc udanego kolejnego tygodnia,
pozdrawiam
:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *