niedziela, 13 lipca 2014

Tydzień w obiektywie │03

Witajcie,

Z łoża do Was dziś nadaję;). Ale Tydzień w obiektywie musi być, a to już trzeci, lol - jak ten czas nieubłaganie ucieka...



  • tak, tydzień pod znakiem choróbska: zapalenie ucha + doszło przeziębienie zwykłe,
  • jakiś obiadek: makaron z truskawami:D,
  • kawa, tym razem inaczej, zanim zaparzyłam,
  • zainspirowana "Lostem", którego aktualnie oglądamy [tak, wiem, pewnie jestem ostatnia, która go widzi;)], podałam na film lody w miseczkach z melona:P,
  • kolanko w kąpieli;)




  • jedno ze śniadanek, lubicie czereśnie?
  • przesłałam Wam piątkowego całusa + w końcu wszyscy kochamy piątek:D,
  • przekąska na serial inspirowana przepisem Taniki z Qulinarne Pasje, gdzie ostatnio ciągle przesiaduję i  Was też serdecznie zapraszam... ale spsułam, bo czerwony powinien być w środku:(
  • paletka UD Naked, na którą czekałam ponad 1.5 miesiąca, przy czym okazało się, że zakupiłam podróbkę... wrr - będę walczyć;),
  • dziwny owoc, który nabyłam z ciekawości, okazał się pysznym melonem - chyba lepszy niż żółty...


Podsumowując, tydzień taki sobie, a Wam jak minął?

pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *