niedziela, 20 lipca 2014

Tydzień w obiektywie │04

Witajcie,

Polubiłam się z tymi Tygodniami w obiektywie. Zatem z przyjemnością przygotowałam dla Was kolejny...


 

  • wytłumacz dziecku, że nie zbiłaś celowo jego własnoręcznie wykonanej świnki - skarbonki:(,
  • kolacja, deser - nie pamiętam już,
  • niespodziewane naturalne marki spotkałam w Waitrose,
  • obiad,
  • odkrycie lata - kawa w plenerze, na parkingu przed domem;).



  • powróciłam do codziennego stepowania,
  • sałatka,
  • trzeci tydzień leczenia zapalenia ucha, kolejny antybiotyk - może wreszcie zacznę normalnie słyszeć;),
  • koktajl, który może nie wygląda atrakcyjnie, ale jest pyszny,
  • kwiatki:).

Czy Wam dni i tygodnie mijają równie szybko?


Uzupełniłam nieco zakładkę Sprzedaż/Wymiana. Jeśli macie ochotę zapraszam - klik. Może akurat znajdzie się coś dla Was.


I jeszcze jedno. W jednym z komentarzy, któraś z Was napisała, że Kosmetyczna Wyspa to pierwszy blog, czy jedyny blog, na jaki trafiła z kosmetykami naturalnymi. Zatem podam Wam linki do innych blogów z eko produktami, które znam, kojarzę i na ten moment pamiętam:

Agulkowe Pole - klik
Arsenic - klik
Cherry Belle - klik
Cosmetology Louge - klik
Ekocentryczka - klik
Eko świat i nie tylko - klik
Hedonizm i eskapizm - klik
Italiana blog - klik
Kalista bloguje - klik
Kociamber w podróży - klik
Kosmeologia - klik
Kosmetyka Smykusmyka - klik
Kosmetyki naturalne - klik
Kosodrzewina - klik
Lily naturalna - klik
Madie - klik
Naturalnie, że naturalnie - klik
Natura i ja - klik
Naturalna ja - klik
Naturalne piękno - klik
Naturalia - klik
Naturalna Bianka - klik
Naturalnie piękna - klik
Natura i uroda - klik
Natura z limonką - klik
Naturalna zakupoholiczka - klik
Nietestowane piękno - klik
Panna Pednatka - klik
Puszysława - klik
Siempre la belleza - klik
Zielony koszyczek - klik


Niektóre blogi są młode, niektóre - nieaktualizowane, ale zawarte treści mogą się przydać. Zapewne jest więcej - na tą chwilę wypisałam wszystko, co mi się skojarzyło. Jeśli jeszcze jakieś znacie, wpiszcie proszę w komentarzu.
Uciekam już na film, bo mnie tu małżyk od godziny gonni - cierpliwyyy :P


pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *