niedziela, 27 lipca 2014

Tydzień w obiektywie │05

Witajcie,

I proszę, mamy już piąty Tydzień w obiektywie - prawda, że zleciało? Zatem dwa tygodnie, jakie nam zostały do wylotu do Pl, przemkną nie wiedzieć kiedy. Już nie mogę się doczekać:D. Zapewne jakaś przerwa zagości na blogu, może macie ochotę, bym Wam zostawiła rozdanie na ten czas? A teraz już przechodzimy do minionych dni...



  • z synalkiem w Sturbucksie - teraz to my praktycznie wszędzie razem, jako, że rozpoczęły się wakacje w UK,
  • znowu z młodym, tym razem przed domem, z kawką,
  • kwiatek ogrodowo - parkingowy,
  • w wyniku rozmowy z jedną z Was, przypomniał mi się smakowity przepis na sałatkę z buraczków z papryką - zimą, jak znalazł. Jeśli macie ochotę, polecam:),
  • z racji słabej dostępności polskich czytadeł, postawiłam na Kindle -  zobaczymy, czy u nas zda egzamin - powiedzcie proszę, skąd ściągacie książki?




  • pyszne chorizo w cieście francuskim - przepis z Qulinarne Pasje :D,
  • koktajl,
  • dorwałam, a łatwo nie było - balsam z Clinique - zjeździłam właściwie wszelkie dostępne i znane mi, miejsca z prasą;),
  • podczas kawowania w ogrodzie - parkingu, syn znalazł sobie kumpla do zabawy... "Ślimak, ślimak, pokaż rogi... [...]...,
  • i fantastyczna papryka nadziewana mielonym, z sałatką z pomidorów:).


Tak nam  minął błyskawicznie tydzień.
A jak było u Was? Pewnie większa część z Was
na cudownych wakacjach - my jeszcze chwilka... i zawitamy w kraju:).


pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *