niedziela, 12 października 2014

Tydzień w obiektywie │10

Witajcie,

Kilka z Was, wyraziło na Fb Wyspy, chęć zobaczenia dziś posta z cyklu Tydzień w obiektywie. Zapytałam, bo momentami już sama nie wiem, czy skupiać się wyłączanie na merytorycznej treści bloga, czy wrzucać inności, których oczywista nie wszyscy muszą lubić;).
Suma summarum, doszłam do wniosku, że takowe notki może nas bardziej zbliżają, rozluźniają atmosferę i czynią ze mnie człowieka, łagodząc nieco postać "kosmetycznego potwora" :P.
To lecimy... na początek żarło :D




Skomentuję dwa dolne zdjęcia:
 
  • po prawej kadr z przygotowania pysznych  ślimaczków - hit zmierzającego ku końcowi roku - polecam, nie sposób nie lubić - robota żadna, ok. 3 minuty + 15' pieczenia, za to walory wzrokowe i smakowe bezcenne. Wiem, że to robię po raz enty, ale linkuję z pełną świadomością, bo szkoda przejść przez życie nie posmakowawszy tych ślimaków - znajdziecie u Taniki na QulinarnePasje,
  • zgadniecie co jest na zdjęciu (dolnym) po lewej? Nie oczekuję oryginalnej nazwy, bo nawet nie umiałabym zweryfikować, hah - nie pamiętam jej po prostu;)... Niemniej zwycięzca, otrzyma nagrodę niespodziankę:).


 ***




  • ostatnio jakoś szczególnie mi pędzi czas i zdaję sobie sprawę z jego upływu - a ja chcę codziennie tyle zrobić;). Koniecznie powinnam dopracować organizację zajęć i pracy... no ale to już po wakacjach, które prawie za chwilę:),
  • z pozdrowieniami - ślę Wam mini całusa;),
  •  ponownie bym Cię chciała uściskać Ines - jesteś niesamowita i cudownie o nas dbasz - bo wiem, że nie jestem jedyna - dziękuję ♥,
  • odnośnie przemijającego czasu - jutro urodziłam swe dziecię 8 lat temu! (nie zwracajcie uwagi na budowę zdania:P). Czemu mam wrażenie, że to było niedawno?,
  • fragment naszej flory... czekam aż na nowo podrosną pędy, by wypuściły piękne kwiaty... a Wy lubicie storczyki?


Udanej niedzieli!
Za chwilę, zaczniemy zrzędzić
 (głównie na Fb), że jutro poniedziałek hah


pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *