czwartek, 15 stycznia 2015

Nieco prywaty │ Liebster Blog Award

Witajcie,

Jeśli czytacie mnie dłużej, wiecie, że nie jestem fanką odpowiadania na pytania w tego typu zabawach;). Napisałam raz 50 faktów o mnie - klik i uznałam, że to wystarczy:P. Ale jak to w życiu bywa są wyjątki, stanowiące potwierdzenie zasad.
Weronika skłoniła mnie nie tylko interesującymi pytaniami, ale całą sobą. I właściwie nawet się dobrze bawiłam, udzielając na nie odpowiedzi - za co także dziękuję:D...




  1. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
    Komórkę z ładowarką unplugged... przynajmniej mogłabym być on-line - czekając na pomoc:P
  2. Jaka jest Twoja pierwsza myśl po przebudzeniu?
    Jutro kładę się wcześniej spać;) 
  3. Jakie jest Twoje marzenie?
    Mam ich wiele, po zrealizowaniu jednego sięgam po kolejne... czasem jedne zamieniam na inne... jednak chyba takie naj naj, niezmienne: podróże małe i duże, zdrowia do końca swych dni, aby moje dziecko/dzieci potrafiły być szcześliwe w życiu (mądrze szczęśliwe) i by odejść z czystym sumieniem z tej Ziemi, pozostawiajac po sobie dobre wspomnienia... a to naprawdę jest trudne, bo należę do niegrzecznych, wymagam i miewam fochy:P
  4. Co lub kto Cię inspiruje?
    Zależy do czego: np. do tańca dobra muzyka... do myślenia dobry tekst... do tworzenia, ciekawe zdjęcia... - czasami wszystko się miksuje i inpiracja bierze  się zewsząd;)
  5. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
    Czas temu doszłam do tego, że poczucie szczęścia można wypracować w sobie... co ciekawe reszta przychodzi (prawie) sama;) - czynniki zewnętrze wtedy nieznacznie wpływają... oczywiście nie mówię o ekstremalnych zdarzeniach...
  6. Co Cię rozczarowuje?
    Bywa, że sama się rozczorowuję;), ale też niedoszłe spotkania, czy niespełnione nadzieje...
  7. Jaki zapach wprowadza Cię w dobry nastrój?
    Uwodzidzielski, acz nie mdły, pozytywnie odzdziałujący na moje zmysły...
  8. Jakie są Twoje sekrety urodowe?
    Jeśli za takowy uznać zakładanie wysokich butów w celu wysmuklenia się, to chyba tylko to...
  9. Co postanowiłaś osiągnąć w tym roku?
    Wiele tego jest...:P ale, przede wszystkim rozbujać sklep - klik... rozwijać się... wypracować mnogo cierpliwości... nie przejmować się każdą duperelą... szybciej przyswajać angielski... Więcej bajek obejrzeć wspólnie z młodym... Spotkać, jak najwięcej ciekawych ludzi... regularnie ćwiczyć, rozkochać to w sobie - także by schudnąć... Dopiąć spoktkanie blogerek do granic możliwości - klik...
  10. Czy gdybyś mogła cofnąć czas, to co byś zmieniła?
    Jak nabroję, to myślę że bym to czy tamto cofnęła... ale suma summarum, błędy czegoś mnie uczą... bez nich nie byłabym tym, kim jestem...
  11. Jak widzisz siebie za 20 lat?
    Internetowa (i nie tylko) babcia Patrycja Pieguska?:P


Nominację do Liebster Blog Award otrzymujemy od innego blogera za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody, odpowiadamy na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała. Następnie typujemy 11 osób, którym zadajemy 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował - nie typuję, nie wymyślam nowych, bo te są wystarczająco dobre:).



Chętnie poznam Wasze odpowiedzi
- nawet w Komentarzach...

pozdrawiam


2 komentarze :

  1. Przeczytałam Twoje odpowiedzi cała Ty miła sympatyczna mądra i ciepła Patrycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podzielam zdanie Monisi :-) Bardzo fajna osoba z ciebie, z przyjemnością czytało się twoje odpowiedzi!
    Ja po przebudzeniu się rano myślę to samo, co ty ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *