niedziela, 18 stycznia 2015

Tydzień w obiektywie 12 │Niekoniecznie ostatni ;)

Witajcie,

Nie wiem, jak Wam, ale mi dziś jest cały czas lodowato wrr...
Ostatni post z serii "Tydzień w Obiektywie" pojawił się w listopadzie, zatem czas na kolejną odsłonę. Jeśli macie ochotę Was także zapraszam do zabawy:).
Nie wszystkie kadry są z minionego tygodnia, ale właśnie wpadły mi w łapy, zatem znalazły zaszczytne miejsce w serii...



  • fascynacja kuchnią tajską zupełnie mnie nie opuszcza, zatem od czasu do czasu wpadamy z mężęm na obiad, by cieszyć oczy i żołądki - a naprawdę jest czym:),
  • jeśli zaglądacie na Zakątek Pieguski, to wiecie, że czasem, niczym babcia biorę szydełko i oczko po oczku dziergam serwetki - na zdjęciu moja ulubiona - zdobi mały stolik. Dawno nie stworzyłam dziergadła, oj dawno,
  • niczym gorąca laguna, jawi się woda kąpielowa potraktowana kulą Organique - wielbię ♥ i młody także,
  • od czasu do czasu przesyłam Wam całusa - ślę i teraz, ot na udany tydzień,
  • pędzle, które są odkryciem minionego roku. Zoeva ♥ stawia na jakość, przy rozsądnej cenie - z czystym sumieniem mogę polecić - niezwykle trudno o zawód.





  • Wojtek przewracający oczami - z dedykacją dla Weroniki ;),
  • ozdoba z restauracji tajskiej,
  • śledzie w miodzie - macie ochotę na przepis?,
  • dwie ostatnie fotki, to owoce pracy nad sklepem... Wczoraj powstały nowe woski i świeca, na którą psioczyłam na fejsie - jednak prawie wyszła skubana:P.  Ale widzę braki w wiedzy. Jeśli znacie dobrą książkę w temacie olejków eterycznych, proszę o polecenia. Dajcie także znać, czy jesteście zainteresowani tutorialem, jak zrobić wosk zapachowy samodzielnie?


I to na tyle... A jak Wam mijają tygodnie?
Na bieżąco znajdziecie mnie na Istagramie - klik. Jednak staram się
nie powielać dokładnie zdjęć z Insta z "Tygodniem w Obiektywie", bo tchnęłoby nudą;).

 

Aaa, jeśli kończą Wam się pomysły na obiady, czy macie chęć na odmianę, polecam pyszną zupę chińską  "Suan La Tang", którą opisuję w Zakątku - klik...


http://pieguska.blogspot.co.uk/2015/01/zupa-pikantno-kwasna-suan-la-tang.html


Jeśli dysponujecie sprawdzonymi przepisami kuchni orientalnej - jestem łasa i ładnie o nie proszę:).


pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *