sobota, 14 marca 2015

Zabawa dla Czytelników │ Ogłoszenia drobne

Witajcie,

Już o deficycie czasowym nawet nie wspominam, ale zdaje mi się, że nie tylko ja się z nim borykam;).
Najwyższa pora na wyróżnienie jednej osoby spośród Was. Oczywiście wszystkim dziękuję za odwiedziny i miłe pogawędki...





Tym razem upominek poleci do...

Justyny z bloga Justnka ma kota


Cieszę się, że wreszcie widzę Twoje słowa i mogę się jakoś do nich odnieść;).
Gratuluję serdecznie!

Proszę Cię o kontakt na maila:



Ponieważ mamy już praktycznie połowę marca lol - zaraz wiosna - Nagroda dla Czytelników obejmuje marzec i kwiecień. Tym razem do zgarnięcia Żel do ciała balanceMe i Kredka Inika...





***

We wstępie wspominałam o czasie, to prawda pędzi szaleńczo. Niedawno zdałam sobie sprawę, że Kosmetycznej Wyspie stukną 2 lata! Zatem wkrótce przewiduję rozdanie, ale mam pytanie...

Wolicie kosmetyki sklepowe, czy może mielibyście ochotę
na coś z mojego DIY? A może mieszany zestaw?

Dajcie proszę znać w komentarzach...


pozdrawiam

2 komentarze :

  1. Mieszany z większą ilością Twojego DIY. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nie masz czasu, ale przynajmniej Twój blog żyje i ma się dobrze. Ja jestem tak zaganiana, że nie mam czasu ani chęci myśleć o swoim kąciku :)
    2 lata już? Ale ten czas leci! Ja też mam dwa latka, w maju :)
    Ja jestem za DIY!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *