poniedziałek, 29 maja 2017

Regenerujący Bio Olejek do Twarzy │ Advanced Bio Repairing Oil SkinChemists ♥

Witajcie,

Dzisiaj chmury ciągną się po dachach domów i co chwilę zalewają łzami. Pogoda iście barowa. Szarość dnia zatrzymuje w domu i zachęca do pisania notek;) Ale post szykuje się słoneczny. Rzecz będzie o wyjątkowym Regenerującym Bio Olejeku do Twarzy SkinChemists. Kto chętny - zapraszam...


 

Producent:

Olejek do kompleksowej pielęgnacji twarzy, który dzięki idealnie skomponowanym składnikom zapewnia skórze ochronę, regenerację, a także odpowiednie nawilżenie i wygładzenie.
Advanced Bio Repairing Oil stanowi niezwykle skuteczną broń w walce z oznakami starzenia się skóry. Olej abisyński zawiera dużą ilość dobroczynnego kwasu erukowego, dzięki czemu bardzo intensywnie nawilża i zmiękcza skórę, poprawia jej ogólną kondycję, a także widocznie wygładza naskórek, redukując zmarszczki i drobne linie. Olejek arganowy, będący źródłem witaminy E oraz wyjątkowej kompozycji kwasów tłuszczowych, efektywnie przeciwdziała wolnym rodnikom, przywraca właściwą ochronę hydrolipidową skóry, a także zwiększa elastyczność naskórka i wygładza zmarszczki. Octan witaminy E jest bardzo silnym antyoksydantem, wzmacnia i odżywia skórę oraz hamuje procesy jej starzenia się. Działa również nawilżająco, dzięki czemu cera staje się idealnie gładka i sprężysta. Olej ze słodkich migdałów stanowi kolejne źródło wielu cennych kwasów tłuszczowych i witamin. Wspomaga on nawilżenie, poprawia cyrkulację krwi i przywraca cerze blask. Ponadto dzięki umiejętności wnikania w najgłębsze partie skóry, skutecznie walczy ze zmarszczkami. Bisabolol (aktywny składnik ekstraktu z rumianku) ceniony jest ze względu na właściwości łagodzące, jednak dodatkowo ujędrnia skórę, poprawia jej koloryt i odświeża, sprawiając, że twarz wygląda młodziej i promienniej
.

Skład:
Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Bisabolol, Tocopheryl Acetate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Lupinus Albus Seed Extract, Hexyl Cinnamal, Limonene, Tocopherol.


W szklanej, eleganckiej butelce z pipetką, zamknięto 50 ml bezbarwnego, jak się okazało, zbawiennego dla mnie olejku. Produkt otrzymujemy w kartoniku "szytym" na miarę.  Nabyłam go w TK Maxx za niewielkie pieniądze - w porównaniu z ceną rynkową produktu - tym większa radość:)
Kosmetyk jest niezwykle wydajny. Na zdjęciu widzicie już końcówkę, a towarzyszy mi od dobrych kilku miesięcy. Napisy na szkle są nietknięte, co świadczy o jakości "nadruku".
Ale nie tylko szata zdobi to cudo:) Krótki i przyjazny skład, jest kolejnym atutem olejku. A jego działanie idzie w parze z oprawą.
Sięgnęłam po niego, kiedy olej jojoba okazał się zbyt ciężki dla mojej wrażliwej cery i wywołał wysyp, tzw. "kaszki". Nie było wyboru, należało się ratować. Olejek Regeneracyjny SkinChemists ma bardzo lekką konsystencję - nie jest tłusty. Coś pomiędzy wodą, a olejem, jednak bliżej wody;)
Świetnie rozprowadza się na skórze, szybko wchłania, a przy tym bardzo przyjemnie pachnie. Jednak szczególnie uwodzi swoim kojącym i nawilżającym działaniem. Moja twarz błyskawicznie się zregenerowała. W zaledwie kilka dni pozbyłam się niechcianej "kaszki". Równie sprawnie łagodzi wszelkie zaczerwienienia, czy podrażnienia twarzy. Okazał się zbawieniem dla mej suchej i delikatnej cery, która po użyciu tego eliksiru staje się gładka i dobrze nawilżona.
Niestety w pewnym wieku, sam krem może nie być wystarczający, zwłaszcza u sucharków. Zatem od jakiegoś czasu, w mojej pielęgnacji twarzy zawsze pojawia się olejek czy serum olejowe, których używam przed nałożeniem kremu. Jednak ten szczególnie wpisuje się w moją pielęgnację i już wiem, że będę tęsknić;)
Nie zarejestrowałam właściwości przeciwzmarszczkowych, ale wierzę, że codzienna pielęgnacja naszymi mazidłami w jakimś stopniu opóźnia starzenie się skóry.
Jestem przekonana, że jeszcze kiedyś do siebie wrócimy, ale czas na zmianę i przetestowanie innego cudaka:)


Cena: UK - ok. £80.00 - wiem z autopsji, że można dostać taniej; Pl - ok. 200 zł


Jeśli chodzi o SkinChemists, dotychczas spotkałam się tylko z Olejkiem Regeneracyjnym. Jestem ciekawa, czy znacie inne produkty tej marki? Dajcie proszę znać...


pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *