środa, 2 lipca 2014

Podsumowanie czerwca │Wyniki │Nagroda lipca

Witajcie,


Podsumowując miniony miesiąc (w komentarzach), jestem niezwykle mile zaskoczona i dziękuję za Waszą obecność i przyczynianie się do rozwoju Wyspy. Dzięki Wam, mam większą chęć prezentować kosmetyki, firmy i inne atrakcje w notkach. Przy okazji, nasunęło mi się pytanie: chcecie więcej filmików? - bo dawno nie było, aczkolwiek nie wiem czy wolicie czytać, czy oglądać, a może jedno i drugie? - dajcie proszę znać...
Wracając do Zabawy dla aktywnych, przy Was, wyłonienie i nagrodzenie jednej tylko osoby, jest nie lada wyzwaniem. Z wieloma mam wspaniałe interakcje, sporo się od Was dowiaduję, piszecie  i pytacie, żywo się interesujecie i właściwie, każdego bym radośnie obdarowała, niemniej upominek  jest jeden. Wielce trudny zatem wybór mi się narysował, więc tym razem, podparłam się statystyką i nagrodzę osobę, która jak dotąd najintensywniej się udzielała. Dziękuję też za Twoje rady, miłą wymianę, zdań, przyjemnego bloga. Oto upominek...




który wędruje do:

usmiechnieteoczy


proszę o adres na maila:



A taką Nagrodę dla aktywnych, zaplanowałam na lipiec.
Szczegóły znajdziecie tutaj...



  • duo mineralne cienie do powiek Lily Lolo - jeszcze w starej szacie.

Zatem zachęcam do rozmowy na Kosmetycznej Wyspie:). Przypominam również o Green Boxie i Rozdaniach (znajdziecie w prawym panelu bloga) - akurat wszystko się skumulowało w jednym czasie;).

To jak, zaczynamy odliczać do weekendu?


pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *