poniedziałek, 28 lipca 2014

Ujędraniący krem pod oczy │Eye Firming Treatment Yes to Bluberries ♥

Witajcie,

Rano zaskoczyły nas deszcz i ciemno - szare chmury, nisko spowijające horyzont. Chyba jednak wolę upały, bo poziom mojego samopoczucia drastycznie spadł poniżej zera;). Jednak teraz słonko radośnie się do nas uśmiecha i sprawia, że przyjemnie jest mi przedstawić Wam dziś Krem pod oczy - Eye Firming Treatment Yes to Bluberries.
Przyznam szczerze, że od dawna przyglądałam się kosmetykom YesTo. Jednak pochodziłam do nich bez większego przekonania i entuzjazmu. Oglądałam, przeglądałam, czytałam, ale ciągle nie potrafiłam podjąć decyzji o kupnie. Wreszcie kiedy pojawiły się u nas  stacjonarnie (w Bootsie) i trafiłam na promocję, wyciągnęłam po nie rękę. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się, jakie są teraz moje odczucia w temacie, zapraszam do dalszej lektury...






Producent:
Skuteczna droga, aby znów kusić cudownie odmłodzonym spojrzeniem! Krem intensywnie ujędrniający kontur oka łączy Acmella oleracea (ujędrnianie) z czarnymi jagodami (antyoksydanty), woskiem pszczelim (wygładzanie). Ponadto zawiera wysokie stężenie kwasu oleinowego i skwalenu, dzięki którym regeneruje komórki skóry, wzmacnia barierę ochronną skóry i nawilża dojrzałą skórę.


Skład:
Vaccinium Cyanococcus (Blueberry) Juice, Water, Glycerin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Cetyl Alcohol, Methyl Glucose Sesquistearate, Sucrose Stearate, Spilanthes Acmella (Paracress) Flower Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Betula Alba (White Birch) Bark Extract, Tocopherol (Vitamin E), Candelilla/Jojoba/Rice Bran Polyglyceryl-3 Esters, Beeswax, Xanthan Gum, Cetearyl Alcohol, Sodium Stearoyl Lactylate, Phenethyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Glyceryl Caprylate, Cyamopsis Tetragonoloba (Guar) Gum.



15 ml białego kremu, otrzymujemy w zgrabnej, plastikowej buteleczce z dozownikiem typu airless. Takie rozwiązanie jak najbardziej do mnie przemawia. Jest czysto, higienicznie i wygodnie:). Całość zapakowana w tekturowy kartonik na miarę. Szata graficzna niezwykle przyjemna oku...




Zapach to, jak zawsze rzecz względna. Ten niespecjalnie wpisuje się w mój gust. Nie przekonuje mnie wcale, jednocześnie nie jest na tyle męczący czy drażniący, bym nie mogła stosować preparatu. Aromat ów, to raczej delikatna woń i nie utrzymuje się długo - to chyba ratuje sytuację.




Mazidło ma bogaty, zielony skład i rzeczywiście jest treściwe. Ale mimo to, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i ładnie wchłania. Efekty, bo te jakby nie było są najistotniejsze, zauważyłam już po pierwszym zastosowaniu kremu! Okolice oka, zostały pięknie wygładzone, nawilżone i odżywione, takie aksamitne w dotyku. Fantastycznie sprawdza się pod makijaż, a do tego jest wydajny.
Jestem mocno zaskoczona, tak spektakularnym działaniem kremu:D. Dotychczas nie spotkałam nic lepszego. I ta, stosunkowo gęsta formuła, także niesamowicie mi odpowiada. Na pewno wrócę do niego z przyjemnością. Został moim ulubieńcem w pielęgnacji oczu. Jeśli poszukujecie podobnych wrażeń, Yes to Bluberries pod oczy zdecydowanie wpisze się w Wasze potrzeby:).


Cena: ok.  £15 - za swój zapłaciam ok. £10 / ok. 60 -70 zł - widziałam na Allegro, ale wiem, że YesTo macie w Sephorze


Znacie, lubicie YesTo?
Ostatnio zachęcona tymi produktami, nabyłam
też żel do kąpieli z serii carrots - zobaczymy, jak ów się sprawdzi...



Bym zapomniała, na Facebooku Wyspy trwa szybkie rozdanie z pędzlami:).
Serdecznie zapraszam - tutaj.


https://www.facebook.com/kosmetcznawyspa/photos/a.350910645029383.1073741826.350909711696143/599317316855380/?type=1&ref=notif&notif_t=like


pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *