poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Ochronna pomadka do ust Nivea Lip Care Classic

I ostatni  kosmetyk przed moją podróżą. Jutro skoro świt wybywam:) Ogromnie się cieszę na ten wyjazd... Jeśli tylko czas i możliwości będą dla mnie łaskawe obiecuję dodać jeszcze jakieś/ jakąś opinię i regularnie do Was zaglądać.
Tymczasem kilka słów o ochronnej pomadce Nivea w wersji klasycznej.





Informacja producenta:
Pomadka Nivea Classic skutecznie chroni usta przed wysychaniem i zapewnia im długotrwałą pielęgnację. Dzięki nawilżającej formule z olejkiem jojoba i masłem shea sprawia, że usta stają się gładkie i zadbane.
Pielęgnuje Twoje usta i chroni je przed utratą wilgoci sprawiając, że stają się miękkie i gładkie.

Składniki:
Cera Microcristallina, Octyldodecanol, Hydrogenated Polydecene, Cetyl Palmitate, Ricinus Communis Seed Oil, Myristyl Myristate, VP/Hexadecene Copolymer, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyrospermum Parkii Butter, Cocoglycerides, Pentaerythrityl Tetraisostearate, VP/Eicosene Copolymer, C20-40 Alkyl Stearate, Cera Carnauba, Simmondsia Chinesis Oil, Panthenol, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycerin, Cera Alba, Aqua, Limonene, Linalool, Benzyl Benzoate, Citral, Parfum.


Według mnie:
Produkt godny polecenia.  Pomadka o lekko kremowej konsystencji i delikatnym cytrynowatym zapachu. Dobrze rozprowadza się na ustach i pozostaje na dłużej. Skutecznie chroni usta przed chłodem i pierzchnięciem. Olejek jojoba zapobiega wysuszeniu skóry ust, ładnie je nawilża. W moim wypadku zdaje egzamin przy podrażnionych, zaczerwienionych ustach. Nie zauważyłam efektu wygładzającego.
Wygodna aplikacja, trwałe opakowanie, pomadka nie pęka i nie łamie się. Jest wydajna. W porównaniu z tego typu kosmetykami ochronnymi z Avonu (tylko te jeszcze używałam do ust) wychodzi dużo korzystniej;) Kiedyś zapewne ponownie kupię, choć chętnie spróbuję innych firm, albo jej rodzeństwa...

Co polecacie?

Cena: nie pamiętam już ile płaciłam/ ok. 7 zł

10 komentarzy :

  1. Nie jest zła ta pomadeczka, ale ja nadal szukam idealnej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi jak ja dawno nie miałam pomadki Nivea ;) Dzisiaj pędzę na zakupy to może się na którąś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok fajny kosmetyk ale jak dla mnie lepsza jest wersja rose.
    Obrazek: http://p.alejka.pl/i2/p_new/49/33/nivea-soft-rose-pomadka-ochronna-4-8g_0_b.jpg
    Na bank kojarzysz.
    Szczerze polecam, daje taki lekki aromat, do tego usta są nawilżone i nie ma tego „tłustego efektu”, ładnie się wchłania.
    Ja swoją kupiłam za około 5.50 zł chyba w ROSSsklepie :)
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak już siedzimy w temacie NIVEA, proponuję recenzję:

    Nivea Visage Aqua Sensation
    http://www.estilaestilo.cl/wp-content/uploads/2011/04/nivea-visage-aqua-sensation.jpg

    http://bead-pattern.blogspot.com/ Moje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja za niveą nie przedpadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy musi lubić daną markę i dobrze, bo nudą by tchnęło;)

      Usuń
  6. Zapraszam do mnie po wyróżnienie na bloga http://turkusowomi.blogspot.com/ pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Ta nie jest zła, choć ja już znalazłam swoją idealną :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam wersję nowszą o nazwie SOFT ROSE :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *