sobota, 28 czerwca 2014

Katalog Naturalnych Marek │Alverde Naturkosmetik

Witajcie,

Wiem Moi Drodzy, że Katalog Naturalnych Marek, miał wystartować znacznie wcześniej. Może nawet ktoś z Was czekał;). Jednak z przyczyn, nie do końca zależnych ode mnie, zaczynam dziś. Jak to się mówi "lepiej późno, niż wcale" i mam nadzieję, że owy spis będzie nam dobrze służył. Zapraszam Was do zakładki KNM, gdzie znajdziecie informacje, na temat dodawania eko firm. Miło by też było, gdybym mogła skorzystać z Waszych, co ciekawszych opinii o danej marce, którą ujmiecie w komentarzach pod postami na Wyspie. Jeśli Wasza ocena, zawarta w kilku krótkich zdaniach, będzie wnosiła coś do tematu, pozwolę sobie zacytować w poście z charakterystyką konkretnej marki (podpisując Nickiem) - ufam, że nie będzie Wam to przeszkadzać.

Startujemy...
Zacznę od Alverde, bo jest na "A"... hehe, oczywiście to żart:P. Po prostu, w swoich zasobach mam najwięcej kosmetyków tej marki, zarówno pielęgnacyjnych, jak i kolorowych. Powoli wyrobiłam sobie zdanie w temacie, a łatwiej rozpocząć od tego, w czym się najlepiej orientujemy:).
W przygotowaniu materiału dla Was, pomogły mi dwie przesympatyczne osoby: Tonia i Marta. Serdecznie Wam dziękuję za pomoc – bez Was byłoby ciężko. A teraz już do rzeczy...


Alverde Naturkosmetik





Data powstania i kraj pochodzenia:

1989; Niemcy - tylko drogerie DM
Kosmetyki certyfikowane NaTrue


Historia:

1989 - firma wystartowała z 14 produktami do pielęgnacji twarzy, w tym również tonik z rumianku.

1995 - 6 lat po wprowadzeniu linii kosmetyków naturalnych, opakowania produktów pierwszy raz zostały całkowicie zmienione, i teraz są proste, głównie białe, z materiałów z recyklingu, przy zachowaniu jakości produktu.

1998 - w październiku kosmetyki kolorowe zmieniają wygląd. Ponadto, wzrasta jakość tej linii produktów. Przykładowo są nowe szminki, prasowany puder, róż i cienie.

2001 - w lipcu Alverde przedstawia nowoczesne receptury w 5 innowacyjnych produktach, z nowym przyszłościowym designem. Od października w asortymencie Alverde nowe miejsce zajmują wysokiej jakości mydełka z olejkiem roślinnym z Savona. Zmienia się nazwa, ale nie jakość. Aby uczcić to wydarzenie, pojawiają się na krótki okres próbki z zapachami dzikiej róży, kokosa, nagietka i oliwki z lawendy.

2002 - linię produktów Alverde uzupełniają z końcem czerwca pielęgnacyjne żele pod prysznic. W sierpniu dochodzą balsamy pielęgnacyjne w trzech atrakcyjnych odsłonach: kwiat pomarańczy i imbir, dzika róża i rokitnik, wodorosty i cytrusy.

2003 - latem pojawią się szampony: dzika róża i proteiny pszenicy do włosów zniszczonych, jojoba i proteiny jedwabiu do włosów farbowanych, oliwa i henna do włosów normalnych i cienkich. Dodatkowo odżywki pielęgnacyjne: dzika róża i proteiny pszenicy oraz jojoba i proteiny jedwabiu, dbające o błyskotliwe efekty.

2005 - firma startuje z nowym i nowoczesnym wyglądem. Opakowania otrzymują subtelny miętowy kolor,  nowe, jasno skonstruowane logo, znajduje się z boku produktów.

2007 - od października gamę marki Alverde uzupełniają lakier do włosów i żel do stylizacji. Dm jest zatem pierwszym producentem w Niemczech, który rozszerza markę handlową z naturalnymi kosmetykami o serię produktów do stylizacji włosów.

2008 - Averde jako pierwsza marka w Niemczech, proponuje  kosmetyki kolorowe, na których widnieje znaczek BDIH. Marka proponuje również krem pielęgnacyjny Ulta Sensitiv osobom z bardzo wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Asortyment powiększa się o nową serię produktów oczyszczających i pielęgnacyjnych dla dzieci. Od początku listopada Alverde znowu występuje w nowej odsłonie. Zarówno logo, jak i opakowania produktów ukazują się z nowym wyglądem. Marka prezentuje się kolorowo i nowocześnie.

2009 - od połowy stycznia kosmetyki kolorowe liczą 72 produkty - prawie dwa razy więcej niż dotychczas. Wprowadzono kosmetyki naturalne dla mężczyzn. Alverde zostało odznaczone przez Deutschen Nachhaltigkeitspreises, jako jedna z trzech długofalowych marek Niemiec. 24 grudnia Alverde wystartowało z własnym kontem Facebook. A także przez Twitter mogą fani Alverde bezpośrednio komunikować się z zespołem firmy.

2010 - na początku roku asortyment się powiększył o serię Alverde SUN. Od maja pierwszy produkt marki nosi pieczątkę NaTrue. We wrześniu asortyment rozszerza się o produkty do pielęgnacji jamy ustnej i zębów. Jury ekspertów Deutschen Nachhaltigkeitspreises 2010 wskazało markę Alverde w listopadzie drugi raz jako jedną z trzech długofalowych marek w Niemczech.

2011 - nowa seria pielęgnacyjna Mamaglück dla mam Alverde, łączy wysokiej jakości składniki, w szczególnie intensywną pielęgnację, specjalnie dla wymagającej skóry przed i po ciąży. Kosmetyki kolorowe zajmują swoje miejsce w przestronnej, nowoczesnej i ukształtowanej szafie kosmetycznej, razem z nowymi produktami do pielęgnacji dłoni i paznokci rozpoczyna się nowy rozdział w historii.

2012 - dwa kolejne wyróżnienia: ponieważ Alverde od wielu lat umożliwiało szerokiemu kręgu klientów dostęp do jakościowych kosmetyków naturalnych w przystępnych cenach, marce przydzielono nagrodę Nawi Award za wzorcowe długoterminowe działanie gospodarcze. W lipcu Alverde, wybrano zieloną marką Niemiec 2012/13. W połowie roku firma, stawia kolejny ważny krok w kierunku długoterminowości jego opakowań: pudełka zawierają min 80% surowców z recyklingu.Opakowania mleczka do ciała Biała Herbata i Jaśmin oraz mleczka Oliwa i Aloe Vera, odtąd są produkowane w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu.
W październiku następuje ostatnia wizualna zmiana - nowe logo błyszczy od teraz na wszystkich produktach Alverde Naturkosmetik.


2013 - firma, została dwukrotnie wyróżniona. Pierwsze wyróżnienie przez Deutschen Verpackungspreis w kategorii „opakowania kosmetyków i środków higieny”. Jurorów przekonały innowacyjne i ekologiczne opakowania marki.
W grudniu Alverde zostało uznane w ramach świątecznej Gali Zielonej Marki w Berlinie. Jako pierwsza drogeryjna marka w dziedzinie kosmetyków naturalnych, otrzymuje pożądany Gütesiegel (znak dobra) jako wyróżnienie.
Od roku 2011 angażuje się w zachodnioafrykańskiej Burkina Faso z inicjatywą zrównoważonego rozwoju. Inicjatywa ma na celu długoterminową pomoc ,dzięki której z głębokich studni od tego lata, płynie świeża i czysta woda która jest dostarczana do okolicznych wsi.

Aktualnie, z okazji powstania firmy, 25 lat Alverde - marka przyłączyła sie do kolejnego projektu verde który ma miejsce w Etiopii i ma na celu zmniejszenie zanieczyszczeń CO2 w Etiopii a dokładniej w Sodo projekt ma na celu zasadzenie 45.000 drzew na powierzchni 500hektarow Co 5 lat będzie sprawdzane, jakie efekty przyniósł projekt jeśli chodzi o składniki, to pochodzą z różnych krajów. Płatki róży z Maroka, Ekstrakty ryżu z Włoch, hibiskus z Egiptu, oliwa z oliwek z Hiszpanii Produkty pochodzą z przebadanych i kontrolowanych plantacji , są wolne od produktów pochodzenia mineralnego nie zawierają konserwantów nie są testowane na zwierzętach coraz więcej ich produktów wypada bardzo pozytywnie w testach oko test które są bardzo rygorystyczne.


 Tak zmieniał się wygląd na przełomie lat...




Filozofia:

Naturalne kosmetyki Alverde, są wolne od syntetycznych zapachów, barwników i substancji konserwujących.
Najwyższy priorytet w firmie mają długofalowe: myślenie i działanie. Dlatego Alverde pracuje nad recepturami, które dają skórze naturalną i efektywną pielęgnacje, i w procesie rozwoju i produkcji chronią naturalne zasoby.
Produkty, w pierwszej kolejności skomponowane są na bazie roślinnych składników. Surowce pochodzą z kontrolowanych, ekologicznych upraw. Wszystkie produkty są wolne od składników na bazie olejów mineralnych. Większość kosmetyków  posiada pieczątkę „dla Vegan”, która gwarantuje, że nie zawiera składników zwierzęcych. Ogólnie Alverde Naturkosmetik nie testuje na zwierzętach.

Od roku 1989 Alverde przekonuje naturalnymi i dodatkowo wysokojakościowymi produktami pielęgnacyjnymi. Niektóre z nich zostały uznane przez niezależne magazyny użytkowników, takich jak Öko-Test i Stiftung Warentest z najwyższymi ocenami.
Alverde jest, według Gesellschaft für Konsumforschung (stowarzyszenia badań konsumenckich), najlepiej sprzedającą się, certyfikowaną marką kosmetyków naturalnych w Niemczech. Ciągle rozwijająca się.

źródło:
http://www.dm.de/de_homepage/alverde_home/alverde_ueberdiemarke/alverde_historie/
http://www.dm.de/de_homepage/alverde_home/alverde_ueberdiemarke/


Opinie:

Jako, że Tonia miała największy udział w przygotowaniu dla Was tego materiału, pozwalam sobie Jej ocenę marki umieścić jako pierwszą.

Tonia Kosmetycznie

"Od Alverde zaczęłam przygodę z naturalnymi kosmetykami i choć byłam sceptycznie nastawiona to jednak firma pozytywnie mnie zaskoczyła. Nie spodziewałam się, że znajdę tyle dobrych produktów w takiej przystępnej cenie. Wiadomo, jak każda marka, ma swoje perełki jak i buble, więc trafiałam na oba rodzaje, ale na szczęście tych pierwszych było o wiele więcej.
Podoba mi się też to ze produkty pielęgnacyjne mają bardzo ciekawe, różnorodne i sporo z nich naturalne zapachy, czym jednak niezbyt wiele firm produkujących kosmetyki naturalne potrafi się pochwalić. Na dodatek produkty myjące, są bardzo przyjazne mojej skórze - nie mają sles/sls, a świetnie się pienią i nie wysuszają. Moimi hitami pielęgnacyjnymi są: żele pod prysznic, masła do ciała, masło do włosów, szampon familijny, mydełka w płynach. Brakuję mi tylko bardzo dobrze zdzierających peelingów.
Jestem również zadowolona z kosmetyków kolorowych:). Jako posiadaczka jasnej karnacji, mam problem ze znalezieniem bardzo jasnych odcieni podkładów, a na szczęście Alverde wyszło naprzeciwko potrzebom bladolicych:). Choć co prawda brakuje mi podkładów dla posiadaczek naprawdę tłustych cer. Cieszę się też że parę razy do roku, Averde wypuszcza edycje limitowane produktów do makijażu, większość których również wizualnie cieszy oko. Wśród nich znalazłam też swoje perełki, miedzy innymi najlepszy puder matujący jaki miałam. Prócz tego moimi hitami z kolorówki są: serum Lash booster do rzęs, kamuflaż oraz podkład w kompakcie."


Moja ocena:

Z Alverde zetknęłam się na początku swej drogi z naturalną kosmetyką i sądzę, że to bardzo dobry moment. Niestety produkty firmy, dostępne są głównie w Niemczech, jednak co raz więcej znajdziecie w polskich sklepach internetowych, czy na Allegro. Przyjazne składy i przystępne ceny, a także skuteczność w działaniu, sprawiają, że sięgają po nie wszyscy użytkownicy, nie tylko eko ukierunkowani. Moimi ulubieńcami m.in. są żele do kąpieli, szampony i odżywki (nie wszystkie oczywiście), masła, odżywka do rzęs Lash Booster, a z kolorówki - seria pomadek z odżywką, wypiekany bronzer duo (szkoda, że to ciepły odcień), wypiekane cienie - i te produkty polecam w szczególności.


Mam nadzieję, że znaleźlicie tu przydatne dla siebie informacje.
Czy taki projekt Wam się podoba?

pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *